De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Inge Horst - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Inge Horst - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 Maart 2015 | Nederland, Utrecht

Nog maar een paar dagen en dan is het echt zover. Ik vlieg maandagmiddag naar Nepal!!! Paspoort check, Visum check, inenting check en de reis naar the Mount Everest check!!
Alles is geregeld alleen mijn tas moet nog ingepakt worden.
Nog 2 dagen werken en dan kan ik lekker vertrekken. Heerlijk richting de 30 graden. Eerst ga ik een paar dagen bijkomen in Kathmandu en op 4 april begint mijn trektocht richting de Mount Everest. Als alles goed gaat en ik geen last ga krijgen van hoogteziekte zouden we tot 5800 meter moeten komen! Dit lijkt mij een super doel en dit ga ik dan ook proberen te halen.

Ik ga proberen dit blog bij te houden en jullie allemaal op de hoogte houden van mijn mooie reis. (Ben ik echt heel goed in..) Ik ga zelfs proberen om veel fotos te maken zodat ik er af en toe eentje kan plaatsen. :) Voor ik het weet zit de reis er weer op en ben ik in weer in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 8269

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 26 Juni 2015

Nepal-Sri Lanka

Landen bezocht: